Eveline Verbunt

Strategic Marketing & Innovation consultant

Eveline is geboren in Brabant en getogen in Amsterdam. Deze zomer liet ze haar geliefde stad achter zich om met vriend Nino en dochter Milou (2017) in Utrecht te gaan wonen. Eveline heeft een ontembare ontdekkingslust. Houdt ervan om van niets iets te maken. En staat dan ook graag aan de ontwerptafel. Pinterest (en dan met name de foto’s van Ikea-hacks en huis-tuin-en-keuken uitvindingen) hebben en verslavende werking op Eveline. Haar ondernemende houding en scherpe observatievermogen gecombineerd met haar sensitiviteit en kracht om verschillende werelden met elkaar te verbinden leiden tot mooie team resultaten.

Favoriete nummer op de MorningSun Spotify playlist: Sunrise – Norah Jones

Talenten

Ik heb een passie voor het creëren van nieuwe initiatieven, het in beweging brengen van mensen richting een gemeenschappelijk doel en het oplossen van problemen door anders te denken. Ik ben nieuwsgierig, stel prikkelende vragen en stimuleer graag mensen om vanuit verschillende organisatiedisciplines mét en van elkaar te leren. Ondernemerschap. Van niets iets maken. De kansen in de markt bekijken. Daar krijg ik energie van! Mijn doel: bedrijfssucces creëren door samen waardevolle innovaties te ontwikkelen. Innovaties die aantrekkelijk zijn voor de klant, maakbaar en commercieel levensvatbaar.

Opmerkelijkste klantervaring

De PostNL bezorger in onze nieuwe wijk. Die uit zichzelf ’s avonds bij ons aanklopte in plaats van belde omdat hij me op straat met mijn dochter had zien lopen en haar niet wilde wakker maken.

Neem nu contact met mij op!

Cases

Centraal Beheer

Met een multidisciplinair team Centraal Beheer op de kaart gezet als Financiële Dienstverlener in de markt. Door het ontwikkelen en implementeren van de propositie, inclusief de benodigde organisatie

Fiom

Innovatie van dienstverlening rond Afstammingsvragen in samenspraak met de doelgroep. Het resultaat: 4 nieuwe proposities en een aangescherpte positionering voor de doelgroepen donorkinderen en volwassen geadopteerden.

Platform aanbieder

Onze opdrachtgever wil consumenten volledige transparantie bieden in de zoektocht naar passende risicodekking. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Alfam

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Philips Lighting

Herinrichting van het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel met als doel verbetering van de klanttevredenheid en betere benutting van het verkooppotentieel.

Mazda

Vanuit klantbehoefte gedreven propositie ontwikkeling; geen gedoe en transparantie in onderhoudskosten. Resulterend in een all-in service propositie voor Mazda rijders.

UTZ

Ontwikkeling van marktstrategie in co-creatie door bundeling van kennis en kunde van UTZ en MorningSun. Resulterend in pragmatische en toekomstbestendige vervolgstappen.

NN

Begeleiding innovatieproces en fintech samenwerking voor ontwikkeling van vernieuwende propositie op het gebied van sparen. Resulterend in een app die helpt ongemerkt te sparen gebaseerd op het ritme van je leven.

ING

Multidisciplinair team binnen ING opgeleid in de Lean Start Up-methode van MorningSun. Vanuit maximale toegevoegde waarde voor de klant samen drie onderscheidende proposities voor hypotheekklanten ontwikkeld.