Strategic Marketing & Innovation Consultant

Marjan, als boerendochter letterlijk uit de klei getrokken in Flevoland,  woont met Arnoud en hun kinderen Sven (2006) en Ruben (2009) in Den Haag: een huishouden waarin sport centraal staat, met alle logistieke uitdagingen van dien… Marjan raakt dan ook niet zo snel van de leg wanneer een klantvraag toch iets complexer in elkaar blijkt te zitten dan verwacht

Favoriete nummer op de MorningSun Spotify playlist: Beautiful Day - U2

Talenten

Hoe zorg je er als organisatie voor dat je de juiste diensten/producten blijft aanbieden waar de klant blij van wordt, maar waar je ook als organisatie je ambities mee kunt waarmaken? 

Wat moet je aanbieden, aan wie en hoe zorg je ervoor dat het succesvol gerealiseerd wordt? Door het stellen van de juiste vragen, het creëren van overzicht en het verbinden van de juiste mensen maak ik graag samen met de klant de ambities waar.  

Hiervoor zet ik graag mijn nuchtere blik, mijn nieuwsgierigheid naar de verschillende belangen en invalshoeken van een organisatie & haar mensen, en mijn vermogen om mensen in beweging te krijgen in.

Opmerkelijkste klantervaring

Het verven van de woonkamer, de gang en het trappenhuis inclusief de trappen: wanneer moet je dat nu doen? Wanneer komt dat nu weer uit? Wat is het fijn dat wij een huisschilder hebben aan wie we onze huissleutel konden geven voordat we op wintersport gingen om vervolgens na een heerlijke vakantie thuis te komen in een fris geschilderd huis dat helemaal aan kant was! Top! 

Cases

ING

Multidisciplinair team binnen ING opgeleid in de Lean Start Up-methode van MorningSun. Vanuit maximale toegevoegde waarde voor de klant samen drie onderscheidende proposities voor hypotheekklanten ontwikkeld.

NN

Begeleiding innovatieproces en fintech samenwerking voor ontwikkeling van vernieuwende propositie op het gebied van sparen. Resulterend in een app die helpt ongemerkt te sparen gebaseerd op het ritme van je leven.

UTZ

Ontwikkeling van marktstrategie in co-creatie door bundeling van kennis en kunde van UTZ en MorningSun. Resulterend in pragmatische en toekomstbestendige vervolgstappen.

Mazda

Vanuit klantbehoefte gedreven propositie ontwikkeling; geen gedoe en transparantie in onderhoudskosten. Resulterend in een all-in service propositie voor Mazda rijders.

Philips Lighting

Herinrichting van het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel met als doel verbetering van de klanttevredenheid en betere benutting van het verkooppotentieel.

Alfam

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Platform aanbieder

Onze opdrachtgever wil consumenten volledige transparantie bieden in de zoektocht naar passende risicodekking. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Fiom

Innovatie van dienstverlening rond Afstammingsvragen in samenspraak met de doelgroep. Het resultaat: 4 nieuwe proposities en een aangescherpte positionering voor de doelgroepen donorkinderen en volwassen geadopteerden.

Centraal Beheer

Met een multidisciplinair team Centraal Beheer op de kaart gezet als Financiële Dienstverlener in de markt. Door het ontwikkelen en implementeren van de propositie, inclusief de benodigde organisatie