Strategic Marketing & Innovation Consultant

Marjangeboren en getogen Brabantsewoont op de Utrechtse Heuvelrug bij de bossen van Zeist met man Eelco, zoon David, dochter Nora en haar grote eigenwijze bouvier Skipper. Haar huis staat open voor iedereener wordt hard gelachen en goed gegeten (mede dankzij een culinaire opleiding in een ver verleden). Haar ruime ervaring in marketing innovatie en communicatie bij grote spelers in de food industry zet ze bij MorningSun in om impact te maken bij opdrachtgevers die willen vernieuwenZe wordt altijd gedreven door de vraag: wat beweegt mensen en wat betekent dat voor merken en organisaties.

Favoriete nummer op de MorningSun Spotify playlist: New Light - John Mayer

Noem het lef of noem het vernieuwingsdrang, ik schroom niet om stappen richting het onbekende te zetten. Ik breng energie binnen opdrachten, daag uit tot een andere benadering, doorbreek graag vaste denkpatronen en weet mensen en teams in beweging te krijgen om van idee naar resultaat te komen. Inzet van creativiteit in werkvormen, verdieping in de ander en het abstracte concreet maken vormen daarbij mijn natuurlijke stijl. 

Opmerkelijkste klantervaring

Begin januari in Kaapstad is hoog seizoen. Daarop anticiperend hadden we vanuit Nederland ook de huurauto al geregeld om de Kaap rond te rijden in 1 dag. Bij aankomst bleek de verhuurder failliet te zijn (zonder berichtgeving), nergens in Kaapstad meer een auto te huren. Bij terugkomst in ons hotel hoorde de Conciërge onze frustratie aan en voelde met ons mee. Na een paar telefoontjes had hij een auto voor ons geregeld. Volgende ochtend stond ie klaar: de ietwat verouderde gezinsauto van zijn neef (snoep papiertjes en haarelastiekjes zaten nog in de zijvakjes). Slechts tegen benzine vergoeding mochten we deze een hele dag gebruiken. Neef kwam ‘m brengen en ophalen en kreeg koffie in ons hotel. Hartverwarmend en onbaatzuchtig!

Neem nu contact met mij op!

Cases

Centraal Beheer

Met een multidisciplinair team Centraal Beheer op de kaart gezet als Financiële Dienstverlener in de markt. Door het ontwikkelen en implementeren van de propositie, inclusief de benodigde organisatie

Fiom

Innovatie van dienstverlening rond Afstammingsvragen in samenspraak met de doelgroep. Het resultaat: 4 nieuwe proposities en een aangescherpte positionering voor de doelgroepen donorkinderen en volwassen geadopteerden.

Platform aanbieder

Onze opdrachtgever wil consumenten volledige transparantie bieden in de zoektocht naar passende risicodekking. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Alfam

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Philips Lighting

Herinrichting van het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel met als doel verbetering van de klanttevredenheid en betere benutting van het verkooppotentieel.

Mazda

Vanuit klantbehoefte gedreven propositie ontwikkeling; geen gedoe en transparantie in onderhoudskosten. Resulterend in een all-in service propositie voor Mazda rijders.

UTZ

Ontwikkeling van marktstrategie in co-creatie door bundeling van kennis en kunde van UTZ en MorningSun. Resulterend in pragmatische en toekomstbestendige vervolgstappen.

NN

Begeleiding innovatieproces en fintech samenwerking voor ontwikkeling van vernieuwende propositie op het gebied van sparen. Resulterend in een app die helpt ongemerkt te sparen gebaseerd op het ritme van je leven.

ING

Multidisciplinair team binnen ING opgeleid in de Lean Start Up-methode van MorningSun. Vanuit maximale toegevoegde waarde voor de klant samen drie onderscheidende proposities voor hypotheekklanten ontwikkeld.