Strategic Marketing & Innovation Consultant

Sietske is geen elke-dag-een-boterham-met-kaas type. Ze leeft voor warm eten bij het ontbijt, buiten zijn en een goede sfeer delen met de vele vrienden om zich heen. Deze hang naar ervaren, onderzoeken en verbinden combineert ze met de behoefte om zaken áf te maken. Elke dag mag daarbij anders zijn. Opdrachtgevers volgen haar graag in dit avontuur.  

Favoriete nummer op de MorningSun Spotify playlist: Ain’t no sunshine (when she’s gone) – Bill Withers

Talenten

De kracht van het verbinden van mensen fascineert me en motiveert me. De enige manier om succesvol van idee tot realisatie te komen! Gaaf om te zien hoe teamleden tijdens het proces ownership gaan voelen en vervolgens vanuit een eigen positieve ‘drive’ een innovatietraject voortstuwen. Dat is voor mij de definitie van ‘marketing en innovatie werkend maken’. Je ziet me op mijn sterkst in omgevingen waar stroeve verstandhoudingen en moeilijke vraagstukken afleiden van waar het natuurlijk om draait: de inhoud oftewel waarde maken voor klant en bedrijf. Laat mij bruggen bouwen, vertrouwen creëren, en uiteenlopende doelen vertalen naar een helder strategisch plan en route, waarin iedereen zin heeft om zijn steentje bij te dragen.  

Opmerkelijkste klantervaring

Onlangs had ik autopech bij huis. Gelukkig kon ik de bekende hulpdienst bellen. In no time was het probleem aangemeld. Real-time ontvang ik een linkje per SMS waarmee ik de status kan volgen. “Hoe weet ik hoe laat de monteur komt?” “Hij stuurt u 15 minuten vantevoren een smsje, maar is er zeker binnen het uur.” Na 30 minuten ontvang ik een geruststellend smsje dat ze hard bezig zijn met mijn hulpvraag. Al snel erna volgt het bericht van de monteur Marcel. Kortom, dit hele klantcontact was geweldig. Ik was snel geholpen, werd continu en proactief geïnformeerd. Daardoor had ik een gerust gevoel en hoefde ik er niet achteraan te bellen. Waarde voor mij en voor de ANWB.