Strategic Marketing & Innovation Consultant

Sietske is geen elke-dag-een-boterham-met-kaas type. Ze leeft voor warm eten bij het ontbijt, buiten zijn en een goede sfeer delen met de vele vrienden om zich heen. Deze hang naar ervaren, onderzoeken en verbinden combineert ze met de behoefte om zaken áf te maken. Elke dag mag daarbij anders zijn. Opdrachtgevers volgen haar graag in dit avontuur.  

Favoriete nummer op de MorningSun Spotify playlist: Ain’t no sunshine (when she’s gone) – Bill Withers

Talenten

De kracht van het verbinden van mensen fascineert me en motiveert me. De enige manier om succesvol van idee tot realisatie te komen! Gaaf om te zien hoe teamleden tijdens het proces ownership gaan voelen en vervolgens vanuit een eigen positieve ‘drive’ een innovatietraject voortstuwen. Dat is voor mij de definitie van ‘marketing en innovatie werkend maken’. Je ziet me op mijn sterkst in omgevingen waar stroeve verstandhoudingen en moeilijke vraagstukken afleiden van waar het natuurlijk om draait: de inhoud oftewel waarde maken voor klant en bedrijf. Laat mij bruggen bouwen, vertrouwen creëren, en uiteenlopende doelen vertalen naar een helder strategisch plan en route, waarin iedereen zin heeft om zijn steentje bij te dragen.  

Opmerkelijkste klantervaring

Onlangs had ik autopech bij huis. Gelukkig kon ik de bekende hulpdienst bellen. In no time was het probleem aangemeld. Real-time ontvang ik een linkje per SMS waarmee ik de status kan volgen. “Hoe weet ik hoe laat de monteur komt?” “Hij stuurt u 15 minuten vantevoren een smsje, maar is er zeker binnen het uur.” Na 30 minuten ontvang ik een geruststellend smsje dat ze hard bezig zijn met mijn hulpvraag. Al snel erna volgt het bericht van de monteur Marcel. Kortom, dit hele klantcontact was geweldig. Ik was snel geholpen, werd continu en proactief geïnformeerd. Daardoor had ik een gerust gevoel en hoefde ik er niet achteraan te bellen. Waarde voor mij en voor de ANWB.

Cases

ING

Multidisciplinair team binnen ING opgeleid in de Lean Start Up-methode van MorningSun. Vanuit maximale toegevoegde waarde voor de klant samen drie onderscheidende proposities voor hypotheekklanten ontwikkeld.

NN

Begeleiding innovatieproces en fintech samenwerking voor ontwikkeling van vernieuwende propositie op het gebied van sparen. Resulterend in een app die helpt ongemerkt te sparen gebaseerd op het ritme van je leven.

UTZ

Ontwikkeling van marktstrategie in co-creatie door bundeling van kennis en kunde van UTZ en MorningSun. Resulterend in pragmatische en toekomstbestendige vervolgstappen.

Mazda

Vanuit klantbehoefte gedreven propositie ontwikkeling; geen gedoe en transparantie in onderhoudskosten. Resulterend in een all-in service propositie voor Mazda rijders.

Philips Lighting

Herinrichting van het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel met als doel verbetering van de klanttevredenheid en betere benutting van het verkooppotentieel.

Alfam

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Platform aanbieder

Onze opdrachtgever wil consumenten volledige transparantie bieden in de zoektocht naar passende risicodekking. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Fiom

Innovatie van dienstverlening rond Afstammingsvragen in samenspraak met de doelgroep. Het resultaat: 4 nieuwe proposities en een aangescherpte positionering voor de doelgroepen donorkinderen en volwassen geadopteerden.

Centraal Beheer

Met een multidisciplinair team Centraal Beheer op de kaart gezet als Financiële Dienstverlener in de markt. Door het ontwikkelen en implementeren van de propositie, inclusief de benodigde organisatie