Strategic Marketing & Innovation Consultant

Yvette is moeder van Valerie (2017) en bonusmoeder van 3 jongens. Meerdere ballen in de lucht houden is voor haar dus niet vreemd. Een dosis executiekracht, resultaatgerichtheid en sensitiviteit maken haar dé persoon om projecten tot uitvoering te brengen, waar alle stakeholders achter staan.

Favoriete nummer op de MorningSun Spotify playlist: Sunny days - Armin van Buuren

Talenten

Mijn hart gaat sneller kloppen van projecten waar verschillende belangen een rol spelen. Ik heb snel in de gaten hoe stakeholders in de wedstrijd zitten en maak hier graag gebruik van om samen tot het beste resultaat te komen. Mijn topsport verleden heeft mij gevormd tot een persoon met doorzettingsvermogen, zelfreflectie en focus op planning en voorbereiding. Heb jij een spin in het web nodig en wil je van A naar B. Dan kom ik graag in contact!

Opmerkelijkste klantervaring

“Computer says no!” Wie kent de sketches van de Engelse serie Little Britain niet? Zo’n ervaring heb ik letterlijk gehad toen mijn vriend en ik een auto wilden kopen. Wij hadden ons goed ingelezen en hadden nog wat vragen. Het zou onze eerste elektrische auto zijn dus vragen over de accu en oplaadtijd stonden bovenaan ons lijstje. Letterlijk bij iedere vraag die we stelden, draaide de verkoper naar zijn computer, tikte daar wat in en zei; weet ik niet, staat niet in de computer. Verbaasd en zonder antwoorden liepen we de garage weer uit. De auto hebben we daar gekocht, maar voor het onderhoud hebben we een andere garage gekozen. 

Neem nu contact met mij op!

Cases

Centraal Beheer

Met een multidisciplinair team Centraal Beheer op de kaart gezet als Financiële Dienstverlener in de markt. Door het ontwikkelen en implementeren van de propositie, inclusief de benodigde organisatie

Fiom

Innovatie van dienstverlening rond Afstammingsvragen in samenspraak met de doelgroep. Het resultaat: 4 nieuwe proposities en een aangescherpte positionering voor de doelgroepen donorkinderen en volwassen geadopteerden.

Platform aanbieder

Onze opdrachtgever wil consumenten volledige transparantie bieden in de zoektocht naar passende risicodekking. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Alfam

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Philips Lighting

Herinrichting van het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel met als doel verbetering van de klanttevredenheid en betere benutting van het verkooppotentieel.

Mazda

Vanuit klantbehoefte gedreven propositie ontwikkeling; geen gedoe en transparantie in onderhoudskosten. Resulterend in een all-in service propositie voor Mazda rijders.

UTZ

Ontwikkeling van marktstrategie in co-creatie door bundeling van kennis en kunde van UTZ en MorningSun. Resulterend in pragmatische en toekomstbestendige vervolgstappen.

NN

Begeleiding innovatieproces en fintech samenwerking voor ontwikkeling van vernieuwende propositie op het gebied van sparen. Resulterend in een app die helpt ongemerkt te sparen gebaseerd op het ritme van je leven.

ING

Multidisciplinair team binnen ING opgeleid in de Lean Start Up-methode van MorningSun. Vanuit maximale toegevoegde waarde voor de klant samen drie onderscheidende proposities voor hypotheekklanten ontwikkeld.