The world needs dreamers and the world needs doers. But above all what the world needs most are dreamers that do.” –Sarah Ban Breathnach

Vernieuwen is het nieuwe gewoon voor MorningSun. Dat is onze overtuiging en boodschap richting onze mensen en opdrachtgevers. Het startpunt daarvoor zijn klanten en hun behoeften, medewerkers en hun persoonlijke ambities. Ontwikkelen is een constante; kansen verkennen en benutten. Onze opdrachtgevers waarderen onze betrokkenheid en zichtbare impact op hun resultaten. En onze mensen waarderen onze nadruk op ontwikkelen.

SAMEN MAKEN WE INNOVATIE EN MARKETING WERKEND

We zijn wie we zijn, allemaal anders maar wel met dezelfde bloedgroep en waarden. Puur: Bij ons geen gedoe of rookgordijnen, maar zichtbare resultaten. Van consultants die ellenlange rapporten schrijven zijn er al genoeg, vinden wij ook saai. Ontdekkend: Je kunt het ook nieuwsgierig noemen, maar we vinden het gewoon leuk. Ontdekkend is trouwens niet hetzelfde als onbezonnen. We bedenken goed, doen en leren samen. Ondernemend:  Wij kennen geen grenzen. Hup - die box uit. We stoppen niet bij het idee, maar zorgen voor vernieuwing, wij maken het werkend! Deskundig Onze rugzakken zitten vol ervaring en we stoppen er graag nieuwe kennis bij. We weten gewoon waar we het over hebben.  

Cases

ING

Multidisciplinair team binnen ING opgeleid in de Lean Start Up-methode van MorningSun. Vanuit maximale toegevoegde waarde voor de klant samen drie onderscheidende proposities voor hypotheekklanten ontwikkeld.

NN

Begeleiding innovatieproces en fintech samenwerking voor ontwikkeling van vernieuwende propositie op het gebied van sparen. Resulterend in een app die helpt ongemerkt te sparen gebaseerd op het ritme van je leven.

UTZ

Ontwikkeling van marktstrategie in co-creatie door bundeling van kennis en kunde van UTZ en MorningSun. Resulterend in pragmatische en toekomstbestendige vervolgstappen.

Mazda

Vanuit klantbehoefte gedreven propositie ontwikkeling; geen gedoe en transparantie in onderhoudskosten. Resulterend in een all-in service propositie voor Mazda rijders.

Philips Lighting

Herinrichting van het lead management proces en het bijbehorende klantcontactmodel met als doel verbetering van de klanttevredenheid en betere benutting van het verkooppotentieel.

Alfam

De markt voor autoverkopen staat al enkele jaren onder druk waardoor dealer(holding)s zich met moeite staande weten te houden. Hoe kan Alpha Credit Nederland haar positie met betrekking tot autofinancieringen uitbouwen in Nederland?

Platform aanbieder

Onze opdrachtgever wil consumenten volledige transparantie bieden in de zoektocht naar passende risicodekking. Sluit dit idee goed genoeg aan bij wat verschillende klantgroepen willen en heeft de organisatie in huis wat nodig is om dit met voldoende financieel resultaat in de markt te zetten?

Fiom

Innovatie van dienstverlening rond Afstammingsvragen in samenspraak met de doelgroep. Het resultaat: 4 nieuwe proposities en een aangescherpte positionering voor de doelgroepen donorkinderen en volwassen geadopteerden.

Centraal Beheer

Met een multidisciplinair team Centraal Beheer op de kaart gezet als Financiële Dienstverlener in de markt. Door het ontwikkelen en implementeren van de propositie, inclusief de benodigde organisatie